
mgr Agnieszka Brzózka
psycholog, psychoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Szkoły Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej. Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz założyciel Fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Doświadczenie zdobyła pracując w placówkach oświatowych, terapeutycznych a także na Oddziale Dziennym Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzinami oraz prowadzi treningi grupowe z umiejętności społecznych, komunikacji i asertywności.
Prywatnie miłośniczka podróży oraz mama 5-letniej Lenki.
mgr Adrianna Głąbska
neurologopeda
Ukończyła Wydział Polonistyki ze specjalnością logopedyczną na Uniwersytecie Warszawskim, kurs metody „Dyna-Lingua M.S.” w Pracowni Psychostymulacji we Wrocławiu oraz studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.
Poprzez liczne staże i pracę zawodową zdobywała doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym z różnymi potrzebami edukacyjnymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z różnymi deficytami rozwojowymi oraz wadami wymowy. Interesuje się profilaktyką logopedyczną oraz dojrzewaniem umiejętności jedzenia i mowy dziecka a także technikami płynnego mówienia. Była wolontariuszką na Oddziale Noworodkowym w jednym z warszawskich szpitali, gdzie poznawała wagę podejmowania wczesnych działań terapeutycznych.
W swojej pracy podąża za dzieckiem, uwzględniając jego potrzeby i uwarunkowania fizyczne oraz psychiczne. Za warsztat pracy przyjęła wrocławską metodę terapeutyczną „Dyna Lingua M.S", zwaną psychostymulującą metodą kształtowania rozwoju mowy oraz myślenia. Jako logopeda podejmuje działania, które mają na celu zaktywizowanie naturalnych tendencji rozwojowych dziecka. Poprzez bliski kontakt z pacjentami, świat dźwięków, kolorów i faktur stara się wzbudzać w dziecku motywację do mówienia. Z pacjentami mówiącymi rozwija mowę, dbając o jej aspekt komunikacyjny i artykulacyjny.

mgr Weronika Lorens
Pedagog specjalny, terapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Terapii Ręki
Absolwentka oraz doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi diagnozę i terapię pedagogiczną, terapię Integracji Sensorycznej, Terapię Ręki (posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z MPD, dziećmi hipotonicznymi, dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz dziećmi w wieku szkolnym przejawiającymi zaburzenia rozwoju sfery grafomotorycznej).
Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi ze Spektrum Autyzmu. Doświadczenie zdobyła odbywając liczne staże oraz wolontariaty w placówkach terapeutycznych, oświatowych, opiekuńczo-wychowawczych, diagnostycznych min. Stowarzyszeniu Terapeutów, Fundacji Być Bliżej Siebie, Centrum Terapii Autyzmu Synergis, Centrum Terapii i Rozwoju Logolekcje, terapeutycznych punktach przedszkolnych, gdzie prowadziła terapię indywidualną, grupową i terapię ręki. Ukończyła liczne kursy oraz warsztaty z zakresu wczesnej interwencji, diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami ogólnorozwojowymi, problemami w uczeniu się, mutyzmem.
Prowadziła terapię indywidualną w trakcie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci ze spektrum autyzmu organizowanych przez Centrum Terapii Synergis we wpółpracy z biurem podróży TAIRON .
Metody pracy dostosowuje do indywidualnych potrzeb dzieci, opierając się na diagnozie stworzonej na podstawie wnikliwej obserwacji wspartej konsultacją z rodzicami. Fascynuje ją rozwój człowieka we wszelkich jego przejawach i konstelacjach.